Cum sa te organizezi mai bine la birou?
Iti doresti sa fii mai productiv in timpul pe care il petreci la birou? Organizarea eficienta este cheia! Ea te poate ajuta sa faci progrese la locul de munca si sa te bucuri de cele mai bune rezultate.
Insa, probabil ca acum te intrebi cum sa faci asta. Pasii sunt simpli si ti-i vom prezenta in acest articol. Iata cum sa te organizezi mai bine la job!
1. Pastreaza la indemana doar lucrurile pe care le folosesti cel mai frecvent
Nu are rost sa tii lucruri inutile pe birou. Acestea pot doar sa te incurce in fiecare zi si sa te determine sa pierzi timp pretios. De aceea, primul lucru pe care ar trebui sa-l faci este sa separi articolele pe care le folosesti zilnic sau destul de des de cele de care ai nevoie rar.
Indiferemt ca este vorba despre articole de papetarie, gadgeturi sau alte produse, este important sa pastrezi pe birou doar obiectele de ai nevoie, iar pe restul sa le depozitezi in locuri sigure.
2. Foloseste articole care sa te ajute
Dupa ce faci o sortare amanuntita a lucrurilor de pe biroul tau, organizeaza-le cu ajutorul suporturilor, cutiilor, bibliorafturilor sau a dosarelor. Nu lasa pixuri sau post-it-uri imprastiate pe birou, ci aseaza-le intr-un loc special destinat pentru ele. Astfel, biroul tau va fi mereu ordonat si ingrijit, iar tu iti vei putea desfasura munca intr-un mod cat mai eficient.
3. Invata sa spui “NU”
E posibil sa ai si tu colegi care incearca sa scape de responsabilitati si sa le puna in seama ta, fapt care nu va fi in avantajul tau, deoarece vei fi mereu la limita cu finalizarea task-urilor. In plus, in acest mod, poti ajunge chiar sa fii depasit de situatie si sa uiti de anumite deadline-uri, ceea ce iti poate aduce mustrari din partea superiorului tau.
De aceea, este important sa spui “nu” atunci cand volumul tau de munca este deja suficient de incarcat.
4. Stabileste-ti prioritatile la inceput de zi
Un “to-do list” te poate ajuta sa rezolvi in prima parte a zilei lucrurile care nu mai suporta amanare. Daca iti vei nota in fiecare dimineata pe o agenda task-urile in ordinea in care trebuie rezolvate, vei sti mereu care sunt prioritatile tale si nu vei fi niciodata la limita cu indeplinirea atributiilor.
5. Ia pauze
Ai putea avea impresia ca, atunci cand nu te ridici de pe scaun, esti mai productiv, insa acest lucru nu este adevarat. Oboseala isi va spune cuvantul si vei incepe sa iti pierzi treptat din concentrare si rabdare. Iti vei rezolva task-urile din ce in ce mai lent si vei fi predispus la greseli.
De aceea, trebuie sa stii ca o pauza scurta luata dupa o ora de munca te poate ajuta sa fii mai eficient si sa iti rezolvi atributiile cat mai bine cu putinta.
Prin urmare, in cazul in care vrei sa te organizezi mai bine la job, tine cont de sfaturile de mai sus si asigura-te ca ai la dispozitie toate articolele care te pot ajuta. Pe site-ul nostru vei gasi o gama variata cu produse ideale pentru o organizare eficienta a lucrurilor la preturi pentru orice buzunar!
In aceeasi categorie
- Idei amenajare birou serviciu: unde să fie așezate principalele elemente?
- Întreținerea la bloc. Ce plătești, de fapt, și cum se calculează?
- Cu ce se curata markerul permanent de pe haine?
- Ce inseamna hartie glasata si cand poate fi folosita?
- Reguli Bacalaureat: ai voie cu calculatorul la Bac (la fizica, mate)?
Comentarii
Posteaza un comentariu