Gama de organizatoare de birou iti poate oferi eficienta maxima!
Vrei sa cresti eficienta si productivitatea in mediul de lucru? Foloseste organizatoare de birou pentru a ordona toate produsele de papetarie si birotica!
Gama de organizatoare de birou iti poate oferi eficienta maxima la lucru! Iata cum!
Organizarea este metoda prin care iti poti duce activitatea de birou la bun sfarsit. Atunci cand ai un birou ordonat, creezi cel mai bun mediu pentru desfasurarea task-urilor zilnice. Dezordinea poate avea un impact negativ asupra vietii si muncii, asadar evit-o pentru a lucra eficient!
Pentru a creste productivitatea, primul detaliu asupra caruia trebuie sa te concentrezi este chiar spatiul de lucru: biroul. Iata 5 motive pentru care ar trebui sa folosesti organizatoare de birou pentru a avea un spatiu de lucru ordonat si “aerisit”!
1. Un birou ordonat denota profesionalism
Ordonarea obiectelor de pe birou nu numai ca te va ajuta in desfasurarea activitatii, dar va fi si un detaliu benefic din punctul de vedere al clientilor tai, colegilor, angajatilor sau sefilor. Biroul tau este o reprezentare vizuala a profesionalismului de care dai dovada, promovand etica de lucru si demonstrand mentalitatea ta.
Pentru a pastra ordinea, tine pe birou doar produsele de papetarie si birotica pe care le folosesti zilnic. Gama de organizatoare de birou te poate ajuta sa ordonezi totul in mod eficient. Astfel, atunci cand vrei sa gasesti ceva, vei sti precis unde sa cauti.
2. Dezordinea provoaca starea de stres
Stresul este inevitabil atunci cand esti inconjurat de haos. Un spatiu de lucru dezordonat te va distrage de la lucru si are potentialul de a-ti da o stare de spirit negativa, contribuind la senzatia de volum prea mare de munca.
Cand deja esti stresat de apropierea unui proiect important, un spatiu de lucru organizat te va ajuta sa iti mentii concentrarea si eficienta. Organizatoarele de birou te pot ajuta sa pui totul intr-un singur loc, fara a mai avea produse, documente si accesorii imprastiate pe birou, prin sertare si prin dulapuri.
3. Organizarea te poate ajuta sa iti amintesti de task-urile importante
Sigur ai un inbox pentru email-urile primite, insa trebuie sa ai un spatiu destinat si mesajelor pe care le primesti (sau le notezi) in mod fizic.
Pentru a ramane organizat, poti folosi organizatoare de birou de tip tavita pentru a pastra toate notitele si mesajele importante intr-un singur loc. In plus, nu vei mai “rataci” acte si documente importante, asadar vei creste eficienta activitatii de zi cu zi.
4. Un birou curat incurajeaza creativitatea
Creativitatea este vitala in mediul de lucru. Astfel, nimic nu incurajeaza creativitatea mai mult decat “o foaie alba”, un spatiu gol si curat pe care sa incepi lucrul. Pastreaza-ti biroul liber pentru a te putea concentra asupra activitatii pe care vrei sa o duci la bun sfarsit fara a fi distras de proiecte secundare sau deadline-uri care se apropie.
Astfel, trebuie sa arunci sau sa arhivezi toate obiectele si fisele care nu iti mai trebuie. Daca descoperi un contract sau o notita pe care nu vrei sa o pierzi, categoria de organizatoare de birou cuprinde foarte multe modele cu tavita pentru hartie. Pune un astfel de organizator intr-un sertar sau chiar pe birou si pastreaza numai informatia de actualitate!
5. Un spatiu de lucru ordonat te ajuta sa salvezi timp pretios
Probabil ai avut numeroase zile in care ai gandit ca nici n-ai timp sa iti faci curat pe birou. Cu toate acestea, imagineaza-ti cat timp pierzi in fiecare zi cautand printre documente si informatii vechi. Atunci cand fiecare obiect are un loc anume, timpul necesar ducerii activitatilor la bun sfarsit scade considerabil.
Astfel, ai putea sa rezervi 5 minute la sfarsitul fiecarei saptamani de lucru pentru a face ordine pe birou. Poti chiar sa pregatesti cele necesare pentru luni. Arunca ambalajele, ordoneaza notitele intr-un organizator de birou si pregateste documentele pentru inceputul saptamanii viitoare.
In aceeasi categorie
- Feng shui birou. Organizeaza-ti spatiul de lucru pentru succes
- Care sunt cele mai bune scaune pentru spate?
- Mini seiful - cea mai buna modalitate de a pastra lucrurile cu adevarat importante!
- Mobilier birou. Ce articole poti alege din gama Viamond?
- Cum alegi sisteme de prezentare si afisare pentru munca?
Comentarii
Posteaza un comentariu